Cari Blog Ini

Jumaat, 22 Oktober 2010

PRODUK TERBARU BUAT PELAJAR DAN GURU



















NOTA BIMBINGAN SENI VISUAL(STPM)






BY:NORAZMI HASSHIM.












ASSALAMUALAIKUM... salam 1Malaysia buat semua,bertemu kita lagi di ruangan ini... Semoga semua nya sihat dan gembira,tahniah di ucap kan pada cikgu norazmi Bin Hashim dan di bantu oleh Jurulatih Utama Seni Visual Negeri Johor kerana mencetus kan idea dan usaha bagi penyediaan dan penerbitan Nota Bimbingan Seni Visual Pra-U yang berasaskan kepada pendekatan ilmiah,bermaklumat,bergrafik,berwarna dan pratikal untuk guru,pelajar dan penggiat seni visual. Dengan terbit nya buku ini akan menbantu pelajar dan guru bagi pelajaran dan pembelajaran,didalam buku ini di sertakan dengan soalan-soalan yang berguna untuk pelajar-pelajar agar menghadapi perperiksaan nanti. Kami satu-satu nya pembekal buku ini sangat gembira kerana buku ini mendapat sambutan yang bagus dikalangan guru dan pelajar.

4 ulasan:

  1. Saya berminat nak belikan buku ini dalam 10 naskhah. Saya sedang mengajar di Kuching. Boleh tak hantar quotation dan buku-buku lain yang berkaitan dengan seni visual tingkatan 6 ke email saya brasilia77@yahoo.com? Terima kasih.

    BalasPadam
  2. saya berminat nk beli satu. email saya popo2u7@yahoo.com.my

    BalasPadam
  3. saya minat beli satu, email saya ohsiautian@gmail.com, terima kasih. :D

    BalasPadam
  4. saya nak beli 1 buku ini, email saya suzukishinobu2000@gmail.com

    BalasPadam